A+ / A-

Контактирајте не

Охридска банка континуирано работи на унапредување на производите и услугите со цел успешно задоволување на потребите на клиентите и зголемување на квалитетот на понудена услуга.

Вашето мислење ни е од драгоцено значење!

Сакате да доставите поплака во врска со некоја услуга, производ или вработен на Охридска Банка АД Скопје.

Пополнете Формулар за поплаки

Сакате да изразите пофалба во врска со добиената услуга, производ или вработен на Охридска Банка АД Скопје.

Пополнете Формулар за пофалби

Имате потреба од дополнителни информации, контактирајте не тука.

Контактирајте ја Поддршката за корисници

  • Во случај на изгубена, украдена или блокирана картичка
  • За информации поврзани со електронското банкарство
принт